KATEGORIE

Reklamacje i zwroty

Bez stresu, bez komplikacji, bez problemów

Nie obawiaj się zakupów online. Na zwrot lub wymianę dajemy Ci  14  dni! Oferowane przez nas produkty są najwyższej jakości. Jeśli nie spełnią Twoich oczekiwań możesz je zwrócić lub złożyć reklamację. 
Aby dokonać zwrotu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, a następnie przesłać do nas wypełniony oraz podpisany formularz zwrotu.
Zwrot można dokonać za pośrednictwem Paczkomatów INPOST. 
Link do szybkich zwrotów w zakładce MOJE KONTO:

Dział Reklamacji i Zwrotów

e-mail: drobo@drobo.pl

tel. 604190304

DROBO

Krakowska 13

49-200 Grodków

(z dopiskiem zwrot  i numer zamówienia)

pobierz formularz zwrot_towaru 

Koszt zwrotu to 9 zł. 

1.Prosimy o dokładne zapakowanie świec, by podczas transportu świece nie uległy zniszczeniu.

2. Aktywując usługę zwrotu należy wypełnić formularz dostępny na stronie i wysłać na  adres mailowy. Zwroty nieopisane i wysłane bez przesłanego formularza zwrotu nie zostaną przyjęte do czasu wykonania prawidłowo zgłoszenia chęci odstąpienia.

3. Zastrzegamy sobie nie przyjmowanie zwrotów uszkodzonych, zniszczonych, używanych.